Muselinės subkultūros požymiai

Kadras iš filmo ,,Salmon Fishing in the Yemen"

Socialiniai tinklai šiandienos skubančiame pasaulyje ima viršų. Forumai, kur žodis ne žvirblis, ir jis turi išliekamą vertę – nutyla. Kyla socialiniai tinklai, kur parašyti žinutę yra paprasta, impulsyvu ir greita. Šią priemonę bendravimui pamėgo daugybė žmonių. Vieni seka, kiti rašo, o kiti nebegali be medijų įsivaizduoti savęs ir savo tapatybės. Na bet šį kartą pamėginsiu aprašyti kokį išorinį įvaizdį formuoja muselininkai socialiniuose tinkluose.

Visų pirma muselininkų Lietuvoje yra apie tūkstantį, aktyviausių keli šimtai ar kiek daugiau. Sekant tendencijas, šis skaičius turėtų augti. Gal tikrai geriau Lietuva gyventi pradeda, nors aimanuojančių apie dideles valstybines problemas išlieka daug ir tų problemų išties yra.
Didelį darbą į muselinės platinimą ir gyvavimą įdeda su komercija susiję asmenys. Taip. Reklama šiais laikais visagalė. Prisideda ir muselininkų klubai, pavieniai entuziastai. Visgi, globalios tendencijos ir vietos muselininkų bendruomenės veiksmai sutampa. Tai kas ant žurnalų viršelių, nuostabaus siužeto filmukuose visada būna geidžiamiausia ir eilinio žvejo garderobe, žvejybos įrankių arsenale ir taip toliau. Vystosi muselininkų subkultūra.
Taigi, jei susidomėjus museline norima būti madingu ir neatsilikti nuo šiandienos muselinės trendo (angl. trend, ilgai trunkančių el. reiškinių kaitos pagr. kryptis, plėtotės tendencija) galima nedvejojant imtis šių priemonių ir tapti muselininku greičiau:

1. Apranga

Muselininkui ji svarbi, ne tik, kad tenka braidyti ir reikia atitinkamų drabužių išlaikyti kūną šiltai ir kvėpuojančiai, bet tuo pačiu galima išsiskirti ir gatvėje. Kepurė neatsiejama muselininko dalis. Ji gali apsaugoti makaulę nuo perkaitimo, lietaus ir išskirti tave iš minios. Gatvėje pamačius žinomo muselinės žūklės prekių gamintojo kepurę iškart gali suvokti, kad žmogus turi ryšių su šiuo žūklės būdu. Savas! Marškinėliai – irgi tas pats. Akiniai taip pat svarbūs. Saugo akis nuo saulės ir pavydžių žvilgsnių. Žvejojant saugo nuo musės kablio. Kitos aprangos detalės irgi svarbios. Geriau nešioti žinomų muselinės kompanijų drabužius.

2. Barzdos ir tatuiruotės

Šie dalykai tikrai išskiria iš minios. Moterims to nebūtina turėti, jos ir taip gražios. Barzdos parodo laukinį pradą ir muselėms medžiagos visada yra šalia. O tatuiruotės, ypač muselinės tematika yra tikro fanatiko ženklas.

3. Automobilis

Neatskiriama ir  būtina žvejo dalis nuvykti iki vandens. Aišku, geriau turėti kokį ,,offroad’ą”. Mėgstami Subaru, bet gali būt ir kiti pvz. Jeep, Toyota, Land Rover ir t.t.. Jei yra pinigų galima museliaut važiuoti ir pvz. su Ferrari, Porche ir kitais super automobiliais. Bet geriau 4×4. Pavyks daugiau privažiuoti. Stogo bagažinė ir papildomos lempos priekyje – garantuoti papildomi taškai ir išsiskyrimas iš minios. Dar ir meškerių laikiklis gerai.

4. Svarbios smulkmenos

Reikia geros palapinės, miegmaišių, kilimėlių, laužo įrangos, energijos kaupiklių pakrauti telefonams ir kompams,  el. generatoriaus, puodų, šakučių, mandresnių peilių kad norint galima būtų gyventi gamtoje ilgesnį laiką be rūpesčių. Visa tai praverčia ilgalaikėse žvejybos išvykose ir net vienadienėse sueigose.

5. Vienas lauke ne karys

Reikia šlietis prie panašiai atrodančios chebros, nes kitaip niekaip. Ir dar geriau nebūti blaivininku. Reikia muselių parišimus daryti, susitikti renginiuose, pabūt prie laužo.

6. Muzika

Na ir galiausiai, tai neatskiriama subkultūros dalis. Muselininkų tarpe SEL klausytis negalima ir net į paskutinius SEL koncertus geriau neiti. Geriau klausyti gitarų muzikos, galima lengvesnės ar sunkesnės, net labai sunkios. Tai gerai. POPsas ir SEL yra blogai.

Aišku, čia pateikiami punktai yra humoro forma, tad niekas nepriimkite asmeniškai, tačiau manu, kad toks trendas yra. Galima teigti, kad vystosi muselininkų subkultūra. Galima teigti, kad tai ne aprangos ir daiktų kodas, o gyvenimo stilius kuris padiktuoja išvaizdą, daiktus, formuoja panašiai galvojančių draugų ratą. Yra ir taip. Visgi, kažkiek daiktų kaupimo ir reklamos įtakos yra visų 21 amžiaus Vakarų pasaulio žmonių galvose. Išvaizda dar ne viskas…

Nei žvyno, nei musės!

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *